...μάτια μου...

Θέλω να σ αγγίξω…
ν αφήσω τα δάχτυλά μου
να δραπετεύσουν στους ώμους σου
Να χωθώ στο λακάκι δίπλα στα χείλη σου
Να παρασυρθώ στης γλώσσας σου τα φλύαρα ταξίδια…

Μάτια μου…

Πως με κοιτάζεις έτσι
και δεν λυπάσαι τα αγρίμια της ηδονής
που θεριεύουν μέσα μου;
Να σε κατασπαράξω θέλω
η λεία μου να γίνεις που θα χορτάσει
του έρωτα την λύσσα
Να σε τρώω κομμάτι, κομμάτι
και να μη θέλω να τελειώσει το
φαγοπότι του κορμιού σου

Μάτια μου…

Ούτε οι λέξεις δεν μπορούν να τιθασεύσουν
ούτε τα λόγια δεν αντέχουν τόσο πόθο
Αποχωρούν χωρίς να ηχήσουν
Ο χρόνος μονάχα δεν φεύγει όταν σε κοιτώ
αιχμάλωτος, βασανισμένος από τα ίδια μου τα χέρια
μέχρι να ομολογήσει την μόνιμη παρουσία σου

Μάτια μου…

Μην αποστρέφεις το βλέμμα σου απ εμού
Μη! Μη!
Δώσε μου την όραση σου και πάρε, πάρε
τις ανάσες, πάρε τους στεναγμούς μου
Δώσε μου όλα τα κοιτάγματα σου
και πάρε, πάρε το αύριο μου,
πάρε τις μέρες μου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις